Nuffnang Ads

Thursday 1 March 2012

BUAT MALU SAJE...


Kalau baca artikel dalam blog OHBULAN! ni, ada betul jugak apa yang dikatakannya. Daripada mengabihkan masa layan artis yang tak berapa popular tu, baik layan artis tempatan.

Sebelum ni, ada juga usaha-usaha yang dilakukan oleh sesetengah pihak untuk menegakkan benang yang basah. Katanya, tatoo kalimah Allah tu hanya lukisan.

Tak kira la sama ada ia tatoo atau lukisan sekali pun. Yang pastinya, niat dia tu nak menghina kalimah tersebut. Semuanya boleh mengundang masalah akidah umat Islam.



Kira sama la dengan cubaan yang nak dilakukan dalam kitab Injil oleh pihak tertentu tak lama dulu. Tujuan dia nak memesongkan akidah je sebenarnya.

Tapi yang sedihnya bila perkara tersebut mendapat sokongan kuat daripada kalangan pemimpin parti yang kononnya nak memperjuangkan Islam.

Apa, tak malu ke diorang dengan perbuatan mereka itu? Takkan diorang tak sedar akan agenda yang hendak dilakukan? Apa ke bodoh sangat diorang kalau macam tu? 

Buat malu je menggelarkan diri sendiri sebagai pejuang Islam. Tapi, benda semudah itu pun diorang tak faham!!! Macam gampang!!!

Itu belum cerita bab Ostad yang suka dengan isteri orang lagi. Nama je Ostad, tapi perangai mengalahkan setan. Lagi teruk daripada Si Badut tu. Langsung tak tau pasal hukum Islam!!!

Mai Pikiaq Pi: Jangan tertipu dengan manusia bertopengkan setan!!!

No comments:

Post a Comment