Nuffnang Ads

Friday 2 March 2012

GUAN ENG JANGAN CEPAT MELATAH!!!


Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng jangan membuat tuduhan melulu dengan menuduh UMNO sebagai punca kekecohan yang berlaku pada Perhimpunan Hijau yang diadakan baru-baru ini di Pulau Pinang.
Senator Norliza Abd Rahim berkata, sebagai pemimpin negeri sepatutnya beliau lebih bijak dalam menangani perkara itu dan tidak mudah percaya dengan apa yang diperkatakan orang lain ketika membuat sesuatu kenyataan.
“Guan Eng perlu sedar beliau adalah seorang Ketua Menteri, Ketua Menteri untuk rakyat bukan untuk sesuatu pihak, beliau seharusnya bijak dan tidak mudah melatah dengan menuduh pihak lain tanpa membuat siasatan.
“Dia seharusnya meminta pihak berkuasa menjalankan siasatan  dan sesudah itu barulah boleh memberi komen, bukan ikut rasa hati dengan menuduh UMNO yang menjadi punca kepada kejadian itu,” katanya kepada UMNO Online di sini.
Menurutnya, tuduhan yang dilemparkan oleh Guan Eng kepada UMNO bukan pertama kali dibuat olehnya, malah beliau sering membuat tuduhan apa sahaja rungutan, bantahan serta kekecohan yang berlaku di negeri itu semuanya perancangan UMNO. - Media UMNO

Mai Pikiaq Pi: Aku tak paham sungguh depa nie... dengki, khianat, tuduh-menuduh sudah jadi asam garam hidup... 

No comments:

Post a Comment