Nuffnang Ads

Thursday 19 April 2012

Persendakan Raja: Dr. Rahman Sedia Beri Kerjasama


Assalamualaikum wbt.
Saya sudahpun memberikan keterangan kepada pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) pada 17 April yang lalu bagi membantu siasatan berikutan isu menghina Raja-raja Melayu pada Hari Pertabalan Yang Dipertuan Agong yang lalu. Saya sedia memberikan kerjasama sepenuhnya bagi membantu siasatan ini dan juga kepada Suruhanjaya Diraja jika ditubuhkan. Saya dinasihatkan oleh pihak polis agar sebarang pertanyaan tentang isu ini hendaklah dirujuk kepada mereka.
Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli keluarga saya, sahabat-sahabat dan orang ramai atas sokongan terhadap saya dalam isu ini.
Saya meminta agar semua dapat mendoakan keselamatan dan kesejahteraan saya serta diberikan kepada semua pihak taufiq dan hidayah bersabit dengan isu ini.

No comments:

Post a Comment