Nuffnang Ads

Wednesday 22 January 2014

Permohonan Maaf Selepas Timbulkan Isu Menjadi Budaya Pembangkang

Desakan Penasihat DAP, Lim Kit Siang supaya anggota Dewan Undangan Machang Bubuk, Lee Khai Loon memohon maaf secara terbuka berhubung isu ‘kangkung’ merupakan budaya pembangkang bagi menutup kesalahan mereka.
dap_rasis_guan_eng_pijak_tindas_melayu
Ketua Penerangan Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, Datuk Shabudin Yahaya berkata memang menjadi budaya pembangkang menimbulkan isu yang membuatkan rakyat marah dan selepas itu memohon maaf.
“Permohonan maaf sebegitu sebenarnya sudah tidak mempunyai nilai kerana ia merupakan budaya parti pembangkang untuk mengalih pandangan selepas mengguris hati pelbagai pihak,” katanya kepada pemberita pada Majlis Penyampaian Awal Persekolahan Parlimen Tasek Gelugor, di sini hari ini.
Beliau mengulas laporan sebuah portal berita hari ini yang melaporkan Lim mahu Adun DAP itu memohon maaf kerana menghina Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
Terdahulu pada majlis itu, Shabudin yang juga Anggota Parlimen Tasek Gelugor dalam ucapannya berkata kerajaan pusat memperuntukkan RM2 juta untuk diagihkan kepada 20,000 pelajar iaitu RM100 setiap pelajar di 32 sekolah di Parlimen berkenaan.
mentaliti-rendah-pembangkang-pkr-sumbat-kangkung-replika-wajah-pm-najib
keadilan-tian-chua-lahad-datu-hina-polis

No comments:

Post a Comment